Музичні керівники:

Гріднєва Анна Євгенівна

/Files/images/Гріднєва А.Є..png

Тесля Любов Дмитрівна

/Files/images/Тесля Л.Д..png

Пуртова Лідія Сергіївна

/Files/images/pic_2409_090757.png

Музичне виховання

«Музика – уява – фантазія – казка- творчість – така доріжка, йдучи якою, дитина розвиває свої духовні сили. Музична мелодія пробуджує в дітей яскраві уявлення. Вона ні з чим не зрівняний засіб виховання творчих сил розуму.» В.О. Сухомлинський.

Кожна дитина – це багатогранний діамант, який обов’язково заграє усіма барвами веселки, коли потрапить до рук майстра.

Кожен малюк обдарований

Талант – видатні вроджені якості, особливі природні здібності. Обдарований – теж, що і талановитий. Здібності – природна обдарованість, талановитість. Геній – вища творча здатність. Дослідниками психології і педагогіки вже не раз доведено, що чим людина молодше, тим вона універсальніше за своїми можливостями.

Маленька дитина, з одного боку, – «ще може все». Вона не розвинула одні сторони своєї психіки, одні групи здібностей за рахунок інших і не поставила собі кордону з власних своїх досягнень, як це буває з нами, дорослими.

Зрозуміло, що в просторі і часі одного людського життя, ніхто не може «стати всім», але в сприятливих умовах багато дітей можуть успішно проявити себе в різних видах творчості.

Для дитячого віку характерна креативність (прагнення до творчості). Дитина живе своїми образами, коли, щось робить вдома, а зокрема в нашому дитячому садку створені всі умови для розвитку талановитих дітей.

Для нас педагогів головне бачити в кожній дитині творця.

Основні напрямки та форми роботи

- Пісенна діяльність.

- Музично-дидактиччні ігри.

- Танці, танцювальні мініатюри.

- Театралізована діяльність,драматизація, інсценування.

- Оркестрова діяльність.

- Хореографія.

Кiлькiсть переглядiв: 160